Deletedmom3342 Elfbrcn Bende ilk hamileliğimde bu kadar erken hissetmemiştim. Ama bu sefer 16.haftada hissettim tam 16 oldgum gün hatta. Minik pıtpıtlar şeklinde 💗
_Kubraa53 Burcu77 bende hissediyorummm. 18 Haftlığımm. Genelde benimde sırt üstü yatınca oynuyo. Sürtünüyo gibi ☺️ Çok güzel bi hiss 🙏🏻
Beyzanurlina Burcu77 15+5 de karnımın altında pıt pıt hıssettım oglen ve aksam 17 oldum hissetmiyom daha 😬🤣
Aleyyynavefa Bende 18.haftamda tekme seklinde hissetmistim canım karnın inceligi kalinligi da buyuk bir etkenmis hissetmede bebistir yani hissettigin zaten uzaninca yapiyolar genelde 😊
Pink50 Dogru hissetmissin gozun aydin heleki bu haftadan snraki hareketlerini saskinlikla izliceksin 🤗
Kovaburcu Burcu77 17 yim tık yok steteskopla dinlemeye calısıyorm hergün yok anam aynı ben yatıyor bence hep anası gibi😂