Burcu77 Merhaba kizlar ultrason a gore 19 haftaya girdik ve ilk gebeligim az evvel süt ictim sirt ustu uzanirken balik kaymasi gibi elimle vurdugunu hisettim 2 3 defa oldu bitti ama normal mi bu haftalarda hisseden oldu mu gaz falanda yok bebişimdir dimiii???
Misskokulumm Burcu77 benim de ilk gebelik canm 16.haftada hissettim aynen o şekilde bir iki hafta sonra pıt pıt diye hissedersin,🌸
Buharaa Burcu77 bebegindir canim bende 18.haftada basladim o sekilde hissetmeye saniyelik oluyor zaten insan emin olana kadar bitiyor 😊
Bebegim_geliyor Burcu77 ilk hamilelikte 22.haftada hissedilir dediler hep ama ben 18. Haftamdan beri hissediyorum suan 19+4 olduk. Artik gozle bile gorebiliyoruz eşimle pıt pıt vuruyor bazen sanki bir yerini dayayiyor gibi de hissediyorum. Bence sende bebegini hissediyorsun artik🤗
Mlssa Burcu77 Yok canım bebeğindir artık büyüyor hissedebileceğin kadar ☺️ Ben de 18de hissetmiştim ne mutlu sana çok güzel bir duygu🥳🥳
Ozge89 Sütü cok seviyorlar bende iciyorum 19 haftamdayim bol bol dinlen hoc durmuyorlar 16 haftamda cok hafif seyirmeler olarak arada hiss3derdim . Ama simdi masallahimiz var
Burcu77 Ozge89 dinlenmeye calisiyorum temizlik yapmak istesemde yatiyorum. geçtiğimiz cumartesi doktordaydik basi asagidaydi gibi yoldan gelmistik belkide ondan yoruldu doktor bikac gun dinlen dedi anca bugun uzanabildim kendine geldi yavrucumm😍😍
Ayse_Gul Burcu77 bende 18 haftada hissetmeye başladım canım doğru hissetmişsin yani şimdi 20+3 günlüğüm videoya bile çektim karnımı ☺️
saree Burcu77 Bende 19+3 te falan hissettim ilk seninkide bebiştir 🥰 Çok güzel his oluyo hareket ettiği zaman karnında insanın 🥰
BirVeraAnnesi35 Burcu77 canm ben 18 de hissettim ilk şuan 22 deyiz o haftadan beri hiç durmadan tekmelere maruz kalıyorum yani 19 normal yakında dahada hissedersin🧿😊
Esenn1 Burcu77 Bende ilk 18 de hissetmiştim yüzde doksan bebektir canım zaten bağırsak hareketi olsa ayırt edebilirdin haftan çok erken değil çünkü büyüdükçe daha net hissedeceksin çok güzel bi duygu 😊
Mavis222 19 haftada da hafif hafif hissedersin 22 den sonra daha net hissediliyor biz şuan 34 haftalığız maşallah alay çekiyor 😂
Burcu77 sagolun kizlar bencede bebisdi cok mutluyum bi enerji geldi hissedince 🤗 Allah saglikla kavusmayi nasip etsin hepimize 🤲🏻💞💞 birde bisey sorucam egilince beliniz agriyor muu cok kisa sadece egilince agriyor🙄🙄
Elfbrcn Ben ilk bebegimi 22. 23. Haftalarinda algilayabilmiştim, tam kavrayamamistim hareketlerini, suan ikinci gebeligim 16 dan beri pit pir ayirt edebiliyorum, 19. Haftadayiz disaridan gorunebilyor bazen vurmalari :))))
Burcu77 Elfbrcn ben o ilk heycanla bakmak aklima gelmedi goruncegini dusunmedim simdiden sadece hissettim devami gelsin hemen hemen hemeennn🤩🤩
Deletedmom3342 Elfbrcn Bende ilk hamileliğimde bu kadar erken hissetmemiştim. Ama bu sefer 16.haftada hissettim tam 16 oldgum gün hatta. Minik pıtpıtlar şeklinde 💗