Hatice92 15 gün önce epudurel ile sezeryan oldum ilki de öyleydi 3 yıl önce olmuştum onuda ,Ben çok memnunum her ikisindede kendim isteyerek sezeryan seçtim ve iyiki diyorum ,Size tek tavsiyem ayağa kalkmadan hemen önce korse taktırın lap diye kalkıyorsunuz ayağa ,en büyük destekçim diyebilirim ağrıyı acıyıda hafifletiyor kesinlikte takın derim ☺️Sağlıcakla alın inş kucağınıza Bebişinizi 🤲