Mashan Zizu he hekim ele yanilmiramsa 6ci heftede gel deyib usmye inaninki helede inanmiram hamile olduguma 7ilden sonra cox sukur adama yuxu kimi gelir deyirem gozumle gormemis inanmaram
A_S_K Zizu Selam hanımlar azerbaycanlı değilim ordanda değilim. Sizin konuşmalarınız çok hoşuma gidiyor söylemek istedim. Türkiyeden selamlar hayırlı doğumlar 🤗 Postunuza daldm biraz kusura bakmayıın :))
A_S_K Zizu ne kadar samimisiniz :) Ne kadarlık oldunuz güzel geçiyor mu hamilelik? Sıcak mı oralar? :)
Zizu A_S_K sicak nə kelime🙄yaniyo.27+5 haftaligim amnion sivim çok,o yuzden əyilib kalkmak yasak. Dinlenmek zorundayim( sizde kac haftalik?
A_S_K Zizu 26+3 bizde :) İnşallah sağlıklı sorunsuz hamileliği bitirirsini. 🙏🏻Burasıda yanıyor nefes alınmıyor resmen😒
Efsoo Zizu Coxsagol canim😁Avqustun 15innen sonraaya dusur bizimki.Sag salamat qutaraq hamumiz insallah
A_S_K Mashan Teşekkürler bizde iyiyz. 26+3 olduk biz. Siz yeni hamilesiniz sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz inşallah 🙏🏻
A_S_K Zizu Evet terazi burçları geliyor. Çok sevgi arsızı aile düşkünü olurlarmış :)) postunuzdayım ama rahatsız olduysanız çıkabilirim. Belki sadece azerbaycandan istersiniz?