Mlsgzll
6 saat sancı çektim cnm ben pes etmiştim biraz ama annemler yanımda saçmalama fln diyolardı iyikide demişler😄 en zoru sancılar cnm ıkınma hissi geldikten sonra herşey kolay bence birazcıkta dokturuna ve ebene bağlı sana tam destek olmaları lazım gaz vermeleri lazım haydi iyi gidiyosun fln demeleri gerekiyor çünkü o an sadece morale ihtiyacın var