Koza Canım ben eczanede çalışıyordum otribebe lere falan hiç para vermeyin devamlı yenisini almak gerekiyor wee markasının sarı hortumlu burun aspiratöru var onu yıkayıp kullanabiliyorsunuz ben kızıma ondan almistim 3 yaşında hala yıkayıp kullanıyoruz