Koza Merhabalar, Bebeğinize hangi marka burun aspiratörü aldınız ve neden o markayi aldiginizi söyler misiniz?
Koza Kendi kendime post yukarı çıkana kadar yazayım olmazsa elbet vardır bilen biri sıyrılıp çıkar aradan konu üste :D
Haticefenerdemir Koza ben ilkinde otribebe kullanmıştım. Serumlu olanlar çok işe yarıyo hüppp diye içine çekmeli olanlar 🙈
Gulchirai Koza ıkı ablam da kullandı memnun kaldılar gene araştıracagım almadan önce be ezcaneden alcam
Minikuzum Koza yani bn cok kulldim gayet kullanisli hatta oglum suan 9 aylik bazen burnu tikandiginda temizlemek istedim de eline seker vermis gibi duruyo😂😂hosuna gidiyo sanirim
Bcntz Nose Frida aldım, Amerika’da en çok satılan ve yorumlarda en beğenilen aspiratör bu. E-bebek’ten aldım ama hepsiburada, joker gibi sitelerde de satılıyor.
Koza Minikuzum ya allah bağışlasın :) çok zor oluyor gibi görünüyor bebekler de çekerken ama bilemedim tabi kullanmadan