Konul_Nilay ogun yasadigim şoku anlatamam ozeldeki doktorda manyak ksdina icim rahatlasin diye gittim kagidi eline alir almaz ee ölü gebelik yaziyo burda demesinmi elim ayagim titredi yok yasiyo o biliyorum diyebildim ssdece kadinda bos bulunmus oyle demis neyse gel bakalim biz bi dedi bakmisti ve iyi cikmisti simdide cok cok sukurki iyi orda yasadigim o deneyimlerden sonra zar zor kendimi hacettepeye aldirdim birkackere gittim geldim oyleki sekreterle tartistim almamak icin ugrasiyosunuz diye diye sansima aldilar en sonunda🤗😂🙏45 gun falan kaldi simdi doguma😍nerden nereeye