LeylaCan ne güzel , tekrar başa dönmek gibi bişey olacağını sanmam öyle bi ihtimal mi varmış ki
keşke bende yenmiş olsam aslında kendi çabamla geldim bu noktaya , set şeklindeki aletlerle egzersiz yaptım , doktorda muayenede oldum ama nedense yinede tedirgin oluyorum