Bianne Merhaba kizlar 11.haftamdayim daha once 2 düşüğüm oldu. Bugun dr. Kontrolumde burun kemiginin gözüktüğünü 2li test yaomadan NIPT testi ile ilgili bilgi verdi. 2li ve 3lu testin sadece olasılık olarak cevap verdigi söyledi. Devlet hastanesi bu testi yapiyor mu istanbulda
Bertevc Bianne merhaba, malesef İstanbul’da yapan bir devlet hastanesi yok, bildiğim kadarıyla Türkiye’de sadece İzmir tepecik eğitim araştırma hastanesi yapıyor
Burcings Bianne ben bugn yaptrcam cnm birazdan gelckler eve kan almaya.yasım 31. 2düşüğüm var biri kese üstü kanama bir kalp durmasndn dolayı kaybettim.yastan dolayı ve iki düşükten dolayı ben direk tarama testleri istemedn bunu yaptrmayı tercih ettim inşAllah sonçlarm tertmz gelir🤲
Gamzeciks Bianne bende yaptirdim ama ozelde. 2 bin lira fiyati vardi ama riskli bir durum oldugu icin doktor yazi yazdi. Down sendromu orani yuksektir vs diye. Sonra sigorta geri odedi parayi bize
Bertevc Bianne evet ben yaptırdım 3000 tl ye, oldukça pahalı bi test ama diğer testlere göre doğruluk oranı daha yüksek, içiniz rahat ediyor
Bianne Bertevc anladim, peki ortada hic birsey yokken mi yaptirdiniz yoksa 2lide veya ultrasonda bisey görüpte mi yaptirildi? Yada yas faktöründen dolayi mi?
Bertevc Bianne açıkçası hiçbir risk yoktu, ben 2li 3lü yaptırıp kafamı karıştırıp olumsuz bir sonuç çıkarsa stres yaşamak istemedim, doğruluk oranları da düşük olduğu için yaptırmadım. Direkt prenatal test yaptırdım doğruluk oranı yüzde 98-99
Roselina Bertevc bu testi yaptıran arkadaşlar çıkan sonuç doğru mu çıktı bebeğiniz nasıl cevaplar mısınız bende sonuç bekliyorum 🙏
Deniz0103 Benimde kalpte ekojenik odak görünüyordu yani parlaklık, panorama testini yaptırdım 3000 tl temiz çıktı şükür.. durumunuz varsa yaptırın madem düşüğünüz de var.. hiç 2li 3lü strese girmeyin.
Bianne Deniz0103 hic bir sıkıntı yok iken yaptirmak da mantikli gelmiyor evet %99-99.5 gbi net kesin bilgi veriyor test ama burun kemigi ve ense kalinligi idi suan ki sürecime gelene kadar ki surecte herhangi bisey gormeden yaptirmk mantikli mi sizce? Maddi olarak bana biraz cok geldi ucreti. 2li yada herhangi birseyde bi sikinti görüldüğü taktirde yaptirmk sizce dogru mudur?
Bianne Gamzeciks Bu durumda yaptirmk dha mantikli gbi geliyo kararsizim. Insallah sonuç guzel çıkmıştır 🙏🙏🙏🙏
Deniz0103 Bianne 2lim temiz çıktı benim, ama kalpte parlaklık vardı. Yani ultrasondaki verilerde önemli. Doktorum bana açık açık pAran varsa yaptır dedi, vardı yaptırdım
Edaahs Burcings ben de geçen hafta aldım sonucumu ama 15 gün nasıl geçti anlatamam. Çok şükür temiz cıktı inşallah sizinki de öyle olur. Allah kimseyi evladıyla sınamasın
Bianne Gamzeciks sevindim adiniza insallah bebelerimizi sag saglim hayrlisi ile kucaklarimiza aliriz 🙏🙏🙏🙏🙏
Roselina Edaahs bu testi yaptıran arkadaşlar çıkan sonuç doğru mu çıktı bebeğiniz nasıl cevaplar mısınız bende sonuç bekliyorum 🙏
Burcings Edaahs sölemedimi doktorun cnm testte cinsiyette belli oluo doktoruna söylüolar sana söylemiolar