Benimde adetim 10 gün geçmişti beta negatif çıktı sonra bir kaç kere daha idrarda baktım rüya görüyordum sürekli çünkü ama hep negatif sonra adet sancılarım geldi benim hep 1 hafta önceden gelirdi tamam dedim olurum 1 haftaya bıraktım test yapmayı baktım 10 gün geçti hala olmadım ve aralıksız hergün rüya görüyordum bir kızımın olduğunu dedim son kez test yapayım 1ay geçmişti adetim yani ve pozitif şimdi 17 haftalığım ve bir kızım olacak🥰