Mams Canım bende aynı şeyi yaşıyorum galiba 8 gün geçti idrar testleri hep negatif zaten 5 gün geçince ben test yaptım bthcg 0,100 çıktı tamam dedim 5 gün geçmiş ben hamile değilim. Sonra araya iki gün girdi gittim kadın doğuma dedim adetim gününü şaşmaz neden böyle oldu yine beta hcg bakıldı 3.77 çıktı böyle çıktığı esnada 8.gunumdeydm tamam dedim artık kesin hamile değilim bugün 10.gün hala olmadım inan hamile olsam çıkardı herhalde dedim ve söktürücü almaya başladım bugün ama çok tedirginim ilk defa bu ay bebek denedik 9 aylık evliyim adetimin saati şaşmaz ama ne haldeyim anlatamam :((