Merve bunu 170 mi ara sor sen keşke dr una sorsaydın bu olayı 32 +0 olduğu gün rapor alman gerekiyordu ya çalışmak yada çalışmamal için geriye dönük yazarmı acaba yazmayabilir söyle durumun anlat . Artık teknoloji var hamile ve doğum yapan kadının haklarını internette araştır bu forumda da gebeler yazıyor . Öğretmenler temmuz ağustos ta izinli olduğu için çalışsanda doğum sonrası raporuna bu aylar çalıştığın eklenemiyor. Ancak haziranda seminer dönemi çalıştığın ekleniyor.kurumunda birşey bilmiyormuş.