Eyll_kuzu bizde annemle gittik gezelim hem alışveriş yaparız diye çok pahalı her şey bana hiç uygun gelmedi hatta bazıları e bebekte falan var olan markaları da satıyor onlar da çok daha pahalıya geliyor. Birde mecburmuşsun gibi davranıyorlar çok sinir bozucu 4-5 ay önce yeğenlerime alışveriş yapmıştık 15 tl olan şey 35 tl olmuş. Bana mantıklı gelmedi kürkçü han içinde de bir kaç yer var hem daha kaliteli hem daha uygun