Eyll_kuzu kesinlikle doğru bende gittim ama bazı şeylerin fiyatları ebebek joker civil den daha pahalıydı mesela ebebekte sabah %50 indirim vardı giysiler çok uygundu hemde kaliteli,havuzluhan da sadece çeşit çok ama toplu alışveriş yapılmayacaksa gitmeye yorulmaya değmez