Nesomer Korku, gerilim ve sabrın birleşimi. Ama sonunda ben yaptım benim diyebilmenin hazzı. İnşallah bende 7 ay sonra diyebileceğim 🤣☺
Nesomer CiaoBella bende arada kanepeye yolluyorum garibim mecbur gidiyor ama onsuz koca yatakta süper uyunuyor napim 🤭
CiaoBella Nesomer aslında onlar için de iyi çünkü ben gecede beş altı kere tuvalete kalkıyorum o da rahatsız oluyordur
Heather hande_okan mide bulantısından, kusmaktan bıkıp usanmışken bile pozitif olup “olsun gebelik hormonu artıyor demekki bebeğim iyi” diye düşünüp mutlu olmak😍
__Yusufberaninannesi__ Haftalardan sonra balık yutmuşsun hissiyle bebeğini canında hissetmek😊😋😋.. Ve Canım kelimesinin gerçek karşılığını bulmuş olmak.. Sanırım oğlumdan sonra kimseye Canım diye hitap etmeyeceğim...💖💕💞🌷⚘👼
Busrakpucu CiaoBella gündüz yatarken eşimi özlüyorum onunla uyumak bambaşka uyuamıyorum o kadar huzurlu şuan 3 ayligim tabı ilerde ne olur bilmem
CiaoBella Busrakpucu ya benimki horluyor ben biraz ondan da kovdum😂 Ama ileriki aylarda çok tuvalete kalkıyorsun canım çok yastık sıkıştırıyorsun orana burana yatakta çok dönüyorsun yalnız yatmak daha iyi geliyo
Kizimveoglumm Bir Bedende İki Kalp Ve Onu Hiç Görmeden Bilmeden Tanımadan Seviyorsun Korkuyorsun Bir şey Olacak diye Bu Mucize Hamd Olsun Rabbime Bize Bu Mucize Duyguyu Verdiği Ve Yaşattığı İçin 😍😍💕💕🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻