Mlsgzll merhabalar, insan kendini gerçekten sadece tek zannediyor, yani bir tek ben mi böyle şeyler yaşıyor düşünüyor hissediyorum diyor ama yazdıklarınızı okuyunca tek değilmişim dedim bende 🤦🏻♀️ Perşembe günü planlı sezaryen olucam. Sabah 8-8.30 gibi alacak doktorumuz. 12 yıldır panik atak tedavisi görüyordum ilaçlar kullandım terapilere gittim falan gebelikten 6 ay önce kadar bıraktım ilaçlarımı. Korkuyor muyum bilmiyorum, heyecanlı mıyım ? Neyden korkuyorum kafam allak bullak. Kiminle konuşsam etsem rahatlamıyorum. Aynı şekilde sizin gibi hastane ortamı bile geriyor beni😔kan aldırırken yatarak aldırırım hep kan görmeye dayanamam. Canım gerçekten çok tatlıdır. Ama herkesten duyduğum bişey var ki Allah o an öyle güzel bi güç kuvvet veriyor ki sen canını düşünmüyor sadece bebeğini düşünüyorsun diyorlar. Bende en çok bunun için dua ediyorum. Korkuma yenilip o anı mahvetmek istemiyorum. O an hayatımda belki de 1 defa sadece 1 defa yaşayacağım bi an diyorum. Haftalardır terapilere gidiyorum. Yani öyle şeyler düşünüyorum ki, bir yandan yıllarca tedavi görüp çocuk sahibi olamayan insanlar, bir yandan imkanı olmayıp devlet hastanelerinde bizler gibi seçenek sunulmadan korka korka normal doğuma tabi tutulanlar... kendime şımarma bu sana Allah’ın bir Lütfu bu bir mucize diyorum, sen sadece bunun kıymetini bil, Allah yanında kalbinde kanında damarında, bunu nasip ettiyse bu noktalara kadar yaşattıysa elbet bundan da alnının akıyla çıkarsın diyorum. Diyorum da diyorum. Kurban olduğum Allah’ım yardımcımız oluyor olacaktır buna güvenmekten inanmaktan başka dayanağımız yok bence 😌😌😌