Kızlar 🥺
38 olduk bugün hem çok heyecanlıyım hem de uyuyamıyorum çok korkuyorum Çatı muayenemi oldum ağlaya ağlaya normal Doğuma uygunmuşum ama ben çatı da böyle olduysam kan verirken fena oluyorsam nasıl yapıcam bilmiyorum benim gibi canı tatlı olupta normal Doğum yapan arkadaşlarımdan destek bekliyorum 🙏🏻🙋🏼♀️