Hulyarsln Ilknur54_ Konak hastanesi 2500 sezeryan ve normal Doğum ikisi içinde aynı fiyat söylendi kapı süsü Doğum fotoğrafı içinde ..
Hnfvndk Ilknur54_ adatıpta 3000 olmuş sanırm. 1 ay once 2700 dü normal sezryan 2500 dü. Devlete dogru kayıyo aklım korka korka.
Prensannesi61 Ilknur54_ canım bende adatıp Aysun Camuzcuoğlu na gidiyorum geçen hafta sordum fiyatı 3000 sezeryan 3250 normal Doğum dedi. Ama benim doktorum doçent olduğu için bu fiyatı verdi bana. Normalde muane ücreti 110 lira ben doktorum yüzünden 165 tl veriyorum ama gerçekten çok güzel bi hastane doktorum da gayet iyi
Kubra0210 Daha Konak hastanesine yeni sorduk biz 2500 dediler .. herşey dahil diye 😄 otel herhalde ..
Pinarrrr Kubra0210 bende sormuştum konakta 2500 resimde içinde olabilir belki onun için tamm bilgi almadım ama fiyatı duyunca😀 otel olsa okadar olmaz 1 gün yatilacak yani
Kubra0210 Pinarrrr ya hepsi içinde demişler eşime işte oda süsü fotoğraf vs falan heryer uçmuş. Benim dr orda Yeşim hanım ona gidiyorum ama Doğum evini de istemiyorum daha önceki tecrübemden ötürü 😒 Doğum evindeki doktorum da çok iyiydi gerçi ama hastane personeli hariç ☺️
Hulyarsln Ilknur54_ hayır fiyatı bilgi işleme sorduk doktor ile alakalı değil yani, ama bilmek isterseniz doktorum Sedat Umur
Ilknur54_ Hulyarsln tamam yarın ararım sorarım şimdi arkadaşı aradım bir sene önce normal 2500 sezeryan 2200 tl içinde hiç birşey yok dedi süsleme fotoğraf ek ücrete giriyordu şimdiki fyatını bilemem dedi
Pinarrrr Kubra0210 personelleri bilemem ama canım ben doğum evine gidiyorum Günay dumana çok iyi bi doktor
Ilknur54_ Hnfvndk devlette benim kötü anım olduğu için oraya hiç gitmek istemiyorum ama paramı denkleştiremezsemde eğitim araştırma hastahanesine gitmek istiyorum
BurcuMasal Ben de Konak hastanesi İlknur hanıma gidiyorum 2500 dediler normal de sezaryen de ama doktorla alakası yok fiyat sormaya gittiğimde doktorunuz kim diyen olmadı.
Hnfvndk Ilknur54_ suyum geldı gecen benım arastrmada 1 yatak bostu aldılar yoksa anasaglıga yolluyodular bende anasaglıga gtmeyı ıstemıyorum arastrma cok guzel de işte denk gelmek lazm 😖
Ilknur54_ Hnfvndk araştırmada riskli olmadığı sürece Doğum yaptırmıyorlarmış ana sağlık yüzünden diğer bebeğimi kaybettim dursaydı düşmeseydi eğer 5 aylık olacaktı
Hnfvndk Ilknur54_ ne kadarlıkken dustu canm basn saolsun 😞. Evet arastırma rısklı olmaynca almıyo ben gece 3te suyum geldı dıye gttım haftam da erken oldugu ıcın sansıma da yatak vardı almıştılar. Iyı olunca cıktım. Son haftalarım olsa yatardım orda dogururdum kesınlıkle
BurcuMasal Ilknur54_ Bence arkadaşınızın yanlışı var Sakarya’da bir hastanenin 5000 olması çok uçuk bir şey.Ve yine dediğim gibi daha geçen hafta gittim odasını gördüm fiyat aldım takı yastığı,kapı süsü,Doğum fotoğrafçısı dahil 2500 dediler