Gurdess benim daha önce iki kez kimyasalım oldu beta hcg değerim 12 ye kadar çıkiyo daha sonra adet oluyorum iki kez oldu bu . Bunu kadın hastalıkları doktoruna söylediğimde onlar gebelik değil diyo en az 50 olması lazım diyo ee oyleyse neden çift çizgi çıkiyo testte neden kan verdiğim acil doktorları hamilesiniz dedi . Aklım çok karıştı . Doktor bir sy sonra kontrole gel dedi