deletedmom472 bana yok bebeğin gelişiminde gerilik olur, yok şöyle olur, yok böyle olur diyenler çok oldu vee tamamen psikolojim bozuldu 🤦♀️
Elhamdülillah ki sıkıntısız şekilde yavrum dünyaya geldi. Şu an 4 ay 16 günlüğüz hiçbir sıkıntımız yok
Değerlerimin kaç olduğunu hatırlamıyorum ama yüksekti. Sabah aç karnına içtiğim ilaçla toparlıyordum kendimi
Sakin olun ve tedavinize başlayın ☺️