Badevehande bende evlendim 3 ayda eşimde bende 10 kilo aldık 🙈 kışa denk gelmişti eşim yazın zayıflarız aman ye gitsin demişti sonra tam diyet yapıyordum hamile kalmışım🙄 hep eşime kızıyorum o şimdi 10 kilosunu verdi . Ama ben daha alıcağım . Bi yanım bebek doğsunda önemli değil diyor bi yanımda aynada şişko beni görünce bunalıma giriyor🙄😅 ama benim Ablam 50 kilodan 80 kiloya çıkmıştı hamileyken sonra bebek doğdu Doğumdan 1 hafta sonra 10 kilosu gitti Diğer 20 kiloyuda 7-8 ay içinde kendiliğinden bebeğin peşinde koşturmaktan verdi 😊 bence bizde veririz