sevdicek ksuna33 bence çatı muayenesi doktorlar için daha zor bi durum habire gelen giden ona yap buna yap bunu düşünerek kendimizi rahatlatabiliriz 😂😂
izelrzgr ksuna33 ben ankarada devler hastanesinde kontrol oluyorum dediğiniz gibi 39 haftada değil. 37 de bakmaya başladılar ve riskli gebe de değilim...
ksuna33 Meri94 çatin müsait olur ama sonrası birçok sebepten sezeryena dönebilir o belli olmaz diyorlar
Meri94 ksuna33 ben oldum yumusama baslmıs normal dogum yapbılırsın dedı doktor. Ama bebegın kg 3500 hafta 37. Ne zaman dogum yapacagım bellı degıl. Doguma kadar 4 ü gecerse bi o sebepten normal yapamam gibi geliyor.