Kızlar geceden beri hafif sancilarim oluyor normal kontrol vardı 39+4 olduğum için çatı kontrolü yapıldı başta biraz gerildim ama çok kötü değil çünkü o anda normal doğumu düşündüm şimdi kendimi kasarsam normal hiç olmaz diye rahatlattim kendimi cumaya kadar doğum olmazsa kontrole gelirsin dedi