Aventin hangi modeli damaksız ? Doktorların damaksız önerdiğini duymuştum. Bir de aventin biberonunu sormak istiyorum ben tecrübeleri annelere, 0+ , 1+, 2+ yazan modellerini gördüm, hangisini ne zaman ne için kullanmak gerekiyor 🤗 cam olan da vardı, hangisini almak gerekir?