Sedolii valla kocaman çıkıntı ama kayboluyomuş😬 benim bebeğim tüp bebek çok üzüldüğüm zamanlarım da oldu kız olsun erkek olsun diye düşünmedim o zamanlar normal olarak. sağlıklı olsun elbette ama herkesin gönlünden bişey geçer benimde erkek geçiyo taa bekarlığımdan beri ama linç edeceklerdi beni ooo evlat ayrımı yaptı vs ay neyse canım ya öyle işte oğlum olacak inşallah 💙💙