Tazehamis_54 merhaba ben kendim Floranse Nightingale de doğumumu yaptım. Benden 6 ay sonra,yanımızda çalışan bir beyin eşi zeynep kamilde Doğum yaptı. Eşi o gün uzakta olduğu için hastaneye kadını ben götürdüm,yanında hep ben durdum.Ve size iki durumu da kıyaslayabilirim. Aslında ekomik durumları iyi, bizim baş ustamız eşi ama kadın ısrarla neden özele paramı kaptırayım şeklinde 3-5 hesabı yapıyordu ama çok pişman oldu..Benim ilk şokum kadını daha götürdüğüm anda oldu bir güvenlik kadını aldı ben korkuyor kanaması var suyu patladı tek gelmem gerek dedim ama güvenlik bişey olmaz hepsi çart doğuruyor 45 yaşınd kadın yaparken korkmamışmı oldu. Güvenliği kibar bir üslup ile tersledim bilgilerini aldım şireketinw şikayetçi olmak için ama bişey çıkmadı. Neyse kadını tek başına bir sürü insanın olduğu bir odaya altmışlar ne gelen olmuş ne giden,bende saatlerce bekledim kapıda. Anca ebeler 2 saate muayene etmişler. Bebek susuz kalmış,kalp atışları çok da çok yavaşlamış olduğu için sezeryana alacaklarmış. Git yakınından çantanı al demişler. Zavallı çıktımış,bahçede beni aramış nasıl kötü durumda üstü başı kan,su birde Doğum çantası taşıyacak. Eşi gelemedi o gün İstanbul’da bir karışıklık şansına ikimiz orada öyle çaresiz kaldık. Ben artık olmaz bu iş böyle dedim. İçeri gittim bununla önce güvenliğe para verdim al bi yemek ye dedim cidden rüşvet verdim. İçeride beni gören hemşire bıdı bıdı yaptı. Ona da alttan alarak konuşup bir hediye alın bizden diye para verdim sustu. Beni ameliyathanın kapısına kadar almış oldular ama sürekli insanlara para verdim.abla girdi ameliyata. Her çıkan Suriyeli ya böyle Birşey yok. Neyse eşi geldi adamı almıyorlar tabi. Önce bebek çıktı ya yemin ederim ya temizlememişler yada yıkanmamış bir örtüye sarmışlar kuru kan dolu yeşil bir örtüde hemşire kucağında. Ben şoka girdim. Hemşire bebek odasına çıkarıcam elbise verin dedi verdim. Bende arkasından çıktım. Bebek odası dediği yer nasıl bi yerdi biliyor musun hemşireler çay,kahve içiyor.her yer leş,bebeği çiş içinde bir pede koydu ben bi çığlık attım. Siz napıyorsunuz burada diye bana bir bağırdı onlarda. Bende çıkardım gene cüzdanı vE herşey değişti gene.bebeği ordan kaldırdılar vE hademe gelip o yatağın üzerini değiştirdiler. Diğer bebeklere gene bakan yok. Annesine gittim baktım. Müşahede odası diye bir yere almışlar beni aldılar ama nasıl gene cüzdanı gösterdim. Leş içinde.kadın dakikalarca ben naptım nasıl bir hata yaptım diye ağladı durdu. Sonra odasına aldılar yengesi falan geldi ben döndüm gerisini bilmiyorum ama gördüğüm bana yetti. Benim doğumum nasıl oldu özel hastanede;bak aradaki fark şu tüm aile cümbür cemaat benim Doğum gece başlayınca gittik. Hepimizi aldılar herkes benim yanımda sohbet ediyoruz.kendi doktorun gece 2 demedi koştu geldi muayene ıvır zıvır. Sezeryana karar verdik bebek pelviste sıkışmıştı.Acil değilse fotoğrafçı vE süsleme işlerini yapan firmayı bekleyelim dedim. Tabi olur sabah çok erken olabilir dedi. Sabah geldiler ekibi ile herkesle beni tanıştırdı. Beni rahatlattılar.eşim ve beni ameliyathane için hazırladılar gittik. Müzik tercihimi bile sordular,ameliyat sırasında müzik dinledik 😊 hemşireler bana bebek gibi davrandı zaten. Bebek doğdu hemen bana verdiler. Eşim ve Tüm ailem hep benimleydi. Her saniye hemşireler bebekle benimle ilgilendi.doktorum sürekli sürekli gelip sordu ilgilendi yetmedi gece whatsappdan yazdı”durumlar nasıl ihtiyaç olursa ara” diye.hastane tertemiz,yemekler şahane,refakatçime bile yatak hazırlıyorlar. Ben temizlik takıntısı olan bir kadınım sürekli çarşaf değiştirtip,odaya giren çıkan oldukça klozeti çamaşırsulamaları için arayıp durdum,her seferinde Güler yüzle geldiler. Kendin ve bebeğin için özel hastaneye git derim.