Dilekcelik vallahi şu an icin özelde planliyorum canım ama inan en başından beri normal odaklı gidiyoruz.. Bence genelleme yapmamak lazım. Doktorunla çok alakali, zaten işinin ehli insanlar seni para olarak görmüyor. Böyle bir genelleme de var ama ben katılmıyorum, allah herkesin gonlune gore versin herkes saglikla kucagina alsin insallah..