Gulcinozdmr ah canım gece acıl gene hastaneye kaldırıldım kanamam arttı ve aancılarım da arttı dün gece az daha doğuma alıyorlardı şuan açılmam 2 cm ama allahtan güç bela sancılarımı durdurmayı basardılar tam dinmese de sancım hafıften hıssedıyorum bana direk açıkça söyledi drlar sancın durmıycak su gelene kadar beklıcez ne ılaç kullanırsak kullanalım bu doğum gerçekleşcek bende beklıyorum en azından bebişim az daha buyusun bir gün bile kalsa karnımda kardır