36+6 ken 1 cm açıklığım vardı 2 gün boyunca deli gibi dans ettim merdivenler çıktım indim temizledim bacaklarımın üzerine çöküp zıpladım vs derken sancım oldu 2 gün sonra 37+1 1 cm açıklılığım kaybolmuş 😂 nst de sancı yok ama bebeğim Doğum kanalına inmişti ama almıyorlardı ben kendi isteğimle artık alın dedim