Merhaba kızlar bir hafta önce erken doğum tehlikesinden hastaneye yattım bilenler vardır belki 🤷♀️ ciğer geliştiriciler serumlar derken ciktim hastaneden evde bi ilaç kullanmaya başladım ve benim bebegim 2 hafta çok şükür önden gidiyor kilo olarak bu iyi birşeymis ben artık nefes alamaz oldum çarpıntılarım bitmez oldu uyuyamaz oldum sürekli terler oldum kasılmaların günde 6-7 defa en az oluyor ve yarim saat kadar falan sürüyor artık hiç rahat değilim bu kasılmaların bebege zararı var mı merak ediyorum birde ben artık doğurmak istiyorum normalde panik atak hastasıyım gerçekten zorlanıyorum benim gibi olan var mı ?