Tugceleventsoy Kızlar ben 60 tlye ebebekten aldıydım sıcak soğuk tutma bölümü var baya kaliteli renkleride mevcut şimdi mesaj geldi aynı çanta 10 tlye inmiş haberiniz olsun
Snglfth Tugceleventsoy ben 120 tl lerden almıştım acaba alsammı bitane daha fazla mı olur 😕 çok uygunmuş
dvran22 10 tl ye mi inmiş ..emin misin canım 60 tl den 10 tlye nasıl iner😊acaba 10 tl indirim mi olmuş demek istedin
Tugceleventsoy Snglfth sen bilirsin canım bende internettekilere göre daha uygun diye gittim 60 tlye aldım şimdi 10 lira
Asuum Harbiden 10 lira bende geçen hafta 59 lira idi almadm düşer vs die nasıl bu kadar düşmüş fiyatı anlamadım. Yarın ilk iş almak olacak. İnşallah kalır. Çok sevindim
Tugceleventsoy Asuum bence kartla alabiliyorsan internetten al eşim avmde güvenlik herkes bugün ebebeği sormuş sanırım günü birlik bi indirimmiş
Asuum Tugceleventsoy kart ile de alabilirim aslindan ama renk kalmamış lacivert var sadece. Bakamdm detaylı error verdi son anda. Yeni mi başladı bu indirim acaba