25agustos Selocan1 inşallah 😀 bir de ben emzik emen bebeklere hep imrenmişimdir çok tatlı oluyorlar ya. Ultra air de bence tatlı bir emzik. 😀😀
Selocan1 25agustos ay bende bende 😀 aventin ayıcık li olan emziğini çok aradım o yüzden ama hiç bir mağazada bulamadım satışı durduruldu dediler 😀