Burcuaec İlk aldığınız emzik yuvarlak uçlu mu damaklı mı? Hem 1 yaşından önce damaklı iyi değil yazıları okudum hemde yuvarlak uçluyu önermiyoruz yazıları. Emzik seçimi bile bu kadar zor olmamalı. Sizler nasıl seçim yaptınız?
Muallimehanim Burcuaec Daha bugün aldım emzik 😅 Oioi marka uyku arkadaşlı emzik aldım. Anne göğsüne çok benzeyen bir emzik. Çoğu kişide memnun. İnşallah tutar 🐣 çok da araştırma bence. Alt tarafı emzik damaklı dersin damaksız tutar damaksız dersin damaklı tutar tamamen onun tercihi😀
HaticeNur7994 Burcuaec sadece erken doğan bebekler için yuvarlak uclu emzik emme refleksi gelişmesi acısından iyi diye biliyorum 2 kez erken doğum yaptığım ilk cocugumda yuvarlak uclu verdim biraz büyüyünce damakliya geçtik şimdi 2 buçuk aylik bebeğim var yuvarlak uclu denedim ama istemiyo damakli verince emiyo o yuzden direk damaklida basladik yani her bebek bir olmuyo denersin artik hangisini alırsa
25agustos Burcuaec canım ben avent ultra air aldım ablam da bunu almaz chicco kauçuk emzik al dedi ben de onu hiç beğenmedim açıkcası bilmiyorum 😀
Selocan1 Muallimehanim yanlız o emziklerin çok sağlıklı olduğunu duymadım . Kaynatma açısından falan hep şikayet duydum etrafımda inşallah siz memnun kalırsınız 😊
Selocan1 25agustos bende avent tercih edenlerdenim ultra Air emzikleri %98 i kabul ediyormuş inşallah eder de verdiğim para öylece köşe de yatmaz 😅
Askkokuluyavrum 25agustos kauçuk olanlar gaz çıkarmada yardımcı oluyor diye duymuştum bende 1 tane alicam ondan ne olur ne olmaz ama aventler de ayni işlevi görür bence 🤩
espalp Burcuaec philips avent düşündüm ama hiç araştırmadım 🤷♀️ Bi emzik seçmek bile ne kadar zor dimi🙏🏻
Zeynepzeze Bende hangisinden alacağımı hiç bilmiyorum ama aklım şu uyku arkadaşlı olan da.. Çok hoşuma gitti. Onu 2 3 aylıkken farkeder aslında. Birde diğerlerinden almak lazım sanırım 🤷♀️
ZeynepCan İlk bebeğim,avent tutmuştu sadece,damaklılar midesini kaldırıyordu.diş yapısını bozmaması için mümkün olduğunca yumuşak olması gerekiyormuş.bunda da avent denemeyi düşünüyorum yine ilk olarak ama fiyatları nasıl uçmuş öyle ya😣
Askkokuluyavrum Selocan1 emziği aldığımda Eşim eskiden avent mi vardı yaaa bu ne böyle 40 liraya neler alırdık dedi 😂 biraz yüksek fiyatlar ama ne yapalım
25agustos Selocan1 inşallah 😀 bir de ben emzik emen bebeklere hep imrenmişimdir çok tatlı oluyorlar ya. Ultra air de bence tatlı bir emzik. 😀😀
Burcuaec Biberonda bende avent aldım ama emzik dediğiniz gibi belki hiç kullanmayacak ya da keyiflerine göre seçecekler diye wee baby aldım tek korkum damak yapısını tehlikeye mi atıyorum vs o zaman deneyeyim değiştirmeyeyim 🤔 belkide yuvarlak uçlu severler 😁 yuvarlak uçlular memeden uzaklaştırmıyor diye aldım ama emin olamamıştım
Annecik03 Burcuaec emzik bebeginize bagli, deneye deneye bulacaksiniz 🤷🏻♀️ Benim sansim kizim aldigimi tuttu 😂 "difrax"
Askkokuluyavrum Burcuaec hem aventt ultra air hem mamajoo hem de bebedor aldim hangisini emmek isterse onu vericem bide aventin soothie vAr ondan almayi düşünüyorum biberon da da mamajoo ve chicco 0+ aldim anne göğsü formunda olanından