Kızlar ben ataşehir memoriala gidiyorum resul beye, kanamam oldugu zamanları geçtim belim ağrıdıgında bile mesaj atıyorım en gec 5 dakkaya cevap veriyor, Bi süre sonra nasıl oldunuz diye kendi mesaj atıyo, insanlar soguk biri oldugundan şikayet etmiş ama kendisi çok ilgili. Onceki doktor arayıslarımdan sonra kendisini buldugumda cok sevindim. Ayrıca kendisi perinatoloji uzmanı.