Melegimm19 Miniklerim_ sağlıklı olsunlarda doğunca totosundan ısırırsın beni bekletin diye annesi 😂 amiiin canım Rabbim bütün hamilelere sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍🙏
Dilekaydin Yusufzynp benim eltilerim devlet hastanesinde soylemediler. Ama ozel hastaneye gittiler ve 11. Hafta da doktorlar soyledi ve dogru cikti ikisininde oglu oldu 🤗 ben de9. Haftamdayim insallah 2 hafta sonra bende ozele gidicem ogrenmek icin