Hasgulselin MerveDC amine çok güzelmiş asya bende istiyordum eskiden beri çok duymaya başladım 3 arkadaşımın kızının adı asya biz şimdi eylül koymaya karar verdik 😊
Ayme1120 Hilal1206 buğlem ismini bizde çok istiyorduk herkes buğlem olarak biliyordu hatta. Ama anlami tam kesin değilmiş ispatlanamamstr diyor hocaya sorduk anlaminin kesin olması lazım dedi o yüzden vaZgeçtik ama içimizde kaldi 🙄
Merveksgn [bilinmeyen] bende masal dusunuorum😍 Ama cok var cok var diyip suruo etrafimdakiler deliriorum o yuzden tam emin olamiorm
___3bruli___ Merveksgn mevsim olabilir mesela 😇😊 Rabbim 2 çocuğu kız nasip ederse mevsim düşünüyorum 😄😄😄😄
Mervemervee Merveksgn isimden çok vardır ama senin bebeğin,sana özel 'bitane'n olacak.O yüzden istediğini koy bence.
Hilal1206 Merveksgn bencede öyle ama bakalım benim eşimde kabul edicek mi ama kulağa hoş geliyor buğlem 😍