Adileee
Merve43
hakikaten insanların kendilerimi rahatlatma kendini özel bişey zannetme ortamı bu postlar. Ben ilk hamileliğimde rastlasam psikolojim bozulurdu. Be yerse yesinler naparsa yapsınlar bebeğin doğacağı kg baştan belli sadece yeme içme ile 200-300 gr fark eder bilimsel bir gerçek. Ama hayatında 2 makale okumamış kenarın dilberi diyabet şekerli teyze gelip burada sağlıksız olan durumu ile hava atıyor. Benim ilk gebeliğimde bebek sürekli 2hafta geriden geldi 40 da 2870gr doğdu.herkez kafasından bişiler dedi psikolojim yerle birdi. Bebek kilo aksın diye Dana gibi yiyordum.Şimdi ki bebeğimde sallamadım aynı olur abartmayacağım yemeği dedim ben henüz 34.Haftada 5 kg almadım. Ama bebek 2hafta ilerde. Ve kafaya taktım bu konuyu doktorumla konuştum. Dünya kadar makale gönderdi bana. Cidden bebeğin kaş kg olacağını anne yada içtiği yediği belirlemiyor genetik olarak yatkınlığı ailede kime ise o belirliyor.içiniz rHat etsin cahil insanları okuyup üzülmeyin. O insanlar bu kadar kötüyken başka bir annenin moralini bozup karnındaki bebeğini strese sokarken nasıl içleri rahat edip bundan mutlu oluyorlarsa, işte o karakterleri kAdar berbat bir anne olacaklar.