Obsesifk Hemen pat diye ağrımıyor zaten ilerleyen saatlerde başlıyor kolunuzun üstüne yatamıyorsunuz sadece oda bi kaç gün sürüyor ağrı olmadan buz tutun
OzlEmrah sultanservetozmn Aynen bana da doktorum kesinlikle tetenoz aşı olmayacaksın dedi 😊 ve bende olmayacağım tabiki doktorumu dinleyip 😅