Kızlar burda tetanoz aşısı hakkında çok olumsuz ve kötü yorumlar okumuştum ve korkmuştum resmen yaptırmaya. Bugün ben gittim aşımı oldum ve hiç dedikleri gibi değilmiş. Ilk başta bi yanma gibi birşey oluyor oda geçiyor yani abartılacak hiç birşey yok. Tabiki insandan insana değişebilir ama burdaki bazı insanlar çok abartıyor bence hiç endişelenmeyin içiniz rahat olsun 🤗💕