AyseSapmaz Benim doktor da bakcam demedi hiç ama benim akintim olduğu için bugün çatalda bakti mantar varmış
Cgdmduru77 Eymen18 evet keşke biraz daha nazik davransaydı ilk muayanem sordu bide bastırmasının amacını çözemedim insan korkuyo sonra ister istemez
Eymen18 Cgdmduru77 bn bidaha yaptırmak istemiyorum elimdeki şeyi öyle sıktım ki o bile etki etmedi o acıya suan da evdeyim ama korkuyorum bebek erken gelirse diye çünkü sancılarım var
HalisEbruoban HalisEbruoban benım canım yandı ama sanıyelık sonra hıc bır agrım olmadı ama ıkı gundur sancım var ınsallahda cumadan once dogar