Bursali o dediğin olay bende de oldu benimde doğum anına kadar çatı muayenem olmadı doktorum herşeyin rutin kendiliğinden olması taraftarı çünkü bazı kişilerde muayeden sonra sancı başlayıp doğum yapanlar varmış . Gerek yok dedi doğum zamanı zaten bakacak dedi sag olsun .