nazliezg Benimde aynı son gün 17 temmuz.arada bir karnım çok kasılıyor belimden ağrı giriyo ama geçiyo.nst de sancı çıkmıyo 37de çatı oldum açılmada yoktu.adaçayı aldım haftaiçi içerim artık işe yarıyo diyolar :)
Gamzeciks Halgur26 bebiş doğdu butonu çıktı yanlışlıkla basıp duruyorum bende 😂😂😂 daha az kalmış sizin
Aseynaa Gamzeciks ya bende de ilk defa dün kontrolde sancı çıktı yalancı galiba dedi hissetmiyorum çünkü bebek toplanıyor ama sizde yalancı sancı da mı çıkmıyor nst de ben de 38+1 im
OzanRengin cavbella inş gelişimini tamamladıktan sonra güZel güzel doğar bebişlerimiz.bende de tık yok 🤦♀️
onuragtas Annecik03 resmen bugün yatış yapmak istedi doktorum yarın da sabahtan suni diyor artık ısrar da edemiyorum onlar korkutunca ne yapabiliriz ki 🥺
Annecik03 onuragtas olsun canim korkma ozaman 🙏🏻 Suni de norlalbgibi, sadece cabuk ilerliyor sancilar direk yuksekten basliyor 🙏🏻 Tez zamanda kurtulun inshallah
Elmalikurabiye Gamzeciks birebir ayni gunumuz. Ctsi cati muayenesi oldum. 2.5cm aciklik var dedi doktorum. Bugunde nisana benzer bisey geldi. Bakalim insallah duzenli sancim da gelir de dogururun.
onuragtas Annecik03 sağol canım allah herkese kolaylıklar versin beklemesi doğurması büyütmesi hepsi başka emek🌿 umarım hakkıyla altından kalkarım sabahtan verecekler suniyi bakalım son saatlerim 👋🏻
Tugraveannesi Gamzeciks 19.07 de sezeryan olacağım 11 gü kaldı heyecan korku merak telaş mutluluk her duyguyu yaşıyorum son günler çabuk geçer inşallah sanki hiç geçmiyor
Gamzeciks Tugraveannesi umarım o gün olmaz bizim. Eşim hasta galatasaraylı 19.07 olursa çok gülerim 😂😂😂😂
Elmalikurabiye Gamzeciks ben zaten cok aktif gecirdim hamileligimi. Evimde 3. Katta asansor yok. Onun haricinde son haftalarda bolca hurma yedim pilates topunda hafifce zipladim yaylandim. Squat perine masaji.. Yani bircok sey denedim ama en etkilisi hamilelik boyunca aktif olmamdi bence.