Gamzeciks Programa göre 10 gün kaldı diyor. Doktorumda 17 sine kadar bekleyeceğiz demişti. Ne sancı var ne kasılma :D haftası yakın olanlar sizde nasıl durumlar?
Behy Gamzeciks aynı gün ve haftayız canım bende de öyle ne ağrı sancı nts de sancı çıkmıyor sadece biraz kasıklarım da adet sancısı gibi sancı oluyor allah hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
melegimmmveben Gamzeciks bende 37+4 üm. Yavaş yavaş heyecan basmaya başladı🙈 17 günümüz kaldı bizimde 🙏
Gamzeciks Behy amin canım inşallah. Doktor adet tarihin çok havalı. Doğumuda 17.07 de yap bari diyor 😂kısmet bakalm her an bekliyoruz. Korkum nişan su fln geldiğinde ya dışarıda olursam 😢
Annecik03 Gamzeciks oyle olsa bile dogum hemen olmuyor 😂😂🤷🏻♀️ Korkma canim 🙏🏻 Ben 41+5de dogum yaptim hatta 1 aya yakin 1 cm acilmayla dolabdim 🤷🏻♀️
Behy Benim de korkum o ve ben hala çalışıyorum eşimle beraber eşim dükkanda olmuyor gün içinde ödüm patlıyor o olmadığı an bir. Şey olursa diye
Annecik03 Gamzeciks kendileri gelisimleri tamamlaninca geliyorlar zaten. Demekki hazir degilmis benim ki 🤷🏻♀️ Yapmadigim sey kalmadiydi, squat, dizlerimin ustunde temizlik, merdiven, yuruyus, yuzme, bol bol hurma. Ama gelmeyince gelmiyor 😂
Annecik03 Gamzeciks hahahaa aynen 😂😂 patron bebek.. cani nezaman isterse ozaman :p ama iyiki dogmus kuzum 😍 iyiki uykusuz kaliyorum 😂annelik deliliktir 🤪
23Zumra Gamzeciks bizim de 6 gun kaldi soz de bu ayin 13 de dogum olucak ama aynen hic bi belirti yok
OzanRengin Gamzeciks aynı gün ikimizin de canım benim de 11 temmuz dedi sezeryan doktorum ama p.tesi gidecem tekrar bakacak tekrar konuşuruz günü dedi.
OzanRengin cavbella inş gelişimini tamamladıktan sonra güZel güzel doğar bebişlerimiz.bende de tık yok 🤦♀️
onuragtas Gamzeciks bugün 41 hafta oldum 🙀 şu an nst ye geldim ne sancı ne bir şey 😢 yarın suni verecekler 😑 inatçı kızım gelmiyor bizi çok bekletti
Annecik03 onuragtas ya normalde 42ye kadar yolu var??? Bebekde sorun yoksa suni neden yapiyorlar ki? 41+5de dogurdum ben gelmeseydi 42de suni olcakdi.
onuragtas Annecik03 resmen bugün yatış yapmak istedi doktorum yarın da sabahtan suni diyor artık ısrar da edemiyorum onlar korkutunca ne yapabiliriz ki 🥺
Serap_ Gamzeciks Benimde 11 kaldı diyor 🤗ama hiç bir belirtti Yok, bebeğimin dönmesini bekliyorum, ters pozisyon da🙃