Tuyu sevdicek hayır devlet hastanesinde yatış yapılıp ücretsiz yapılıyo yatış olmadan devlet karşılamıyomuş. Özellerdede dış reçete yapılıp sen eczaneden parayla alıyosun
Miran13 Tugba12345 aslında bende sizin gibi düşündüm ama ultrasasyon ve tahliller sonucunda ısrarlar iğneni vurdurman lazım dediler bana.
Tugba12345 Adanur negatif cikmasi bebegin bu uyusmazliktan etkilenmedigini gosterir.pozitif etkilenmis demektir.igne de etkilenmediyse onlem amacli yapilir.pozitif cikarsa da bunun yüzdelerne bakilir eger negatife yakinsa yine igne yapilabilir.
Kubuuu1 sevdicek kanama olursa hangi hafta olursa olsun yapıyorlar test pozitif çıkarsa 28. Haftada negatif çıkarsa da doğumdan sonra yapıyorlar sizin isteğinize göre yapmazlar ☺️
Tuyu Kubuuu1 benim her iki hamileliğimde de hep negatif çıktı ama iğnede vuruldu.her halukarda iğne yapılır.
Miran13 yaseminan Net birşey söyleyemiyorum fakat doktorum iç kanama oluyor alakasi var tabi diye ısrar ediyor.
Kubuuu1 Tuyu iğne her halükarda yapılıyor hamileyken veya doğumdan sonra ama kanama olmazsa 28. Haftada yapılıyor
Efsoo Miran13 tesekkur ederim canim Ne sorunu oluyir bazi kadinlarda bilmem.ama bende ciddi bisey olmadi cok sukur