13 hafta 4 günlük hamileyim ikinci çocuğum. Eşimle aramızda kan uyusmazligi var. Sürekli karnım ve belim agriyor. Doktor bana plasenta ve bebek arasında hafif bir kopukluk var iğne vurdurman gerek dedi. Ignemi vurdurdum. Fakat hala ağrım var benimle aynı durumu yaşayan oldumu? Yada kan uyusmazliginda ne gibi sıkıntılarla karşılaştınız?