Filizak Hll ben geceleri sıcağında etkisi vardır mutlaka rahat edemiyorum bir haftadır dön dur eşimi de rahatsız ediyorum 😊
Snlevrn06 Filizak sen nasil rahat ediyorsan öyle yatabilirsin zaten bebeğin rahatsız olduğunda sana tepki verir bebek izin verdiği müddetçe yatabilirsin demişti doktorum
Mlssa Filizak Eh arada ben de uzanıyorum ama minnoş hemen kıpırdanıyor rahatsız olunca mecbur yan dönüyorm☺️☺️
Rzlgln534 Filizak Sırt üstü yatmak bebeğe ve size zararlı rahim büyüdüğü için arkadan geçen damarlara baskı yapıyor ve kan akışına engel oluyor youtube ye yazarsan daha ayrıntılı anlarsın
Mlssa Filizak Aynen öyle canım ya bazen sola tepki veriyor sağa dönüyorum, tam rahatım derken kıpırdanıyor sola dönüyorum☺️Şimdiden kukla olduk☺️☺️
Filizak Mlssa daha şimdiden bizimle iletişim kurması hayatımızı ne kadar etkileyeciğini gösteriyor bence mucize ya ☺️ İnsan hayret ediyor
Tazeanne0134 Filizak ne demek kuzum faydasi olduysa ne mutlu bana 🥰 bebişine sağlıkla kavuşursun inşallah
Mlssa Filizak Gerçekten öyle tam bir mucize hareket ediyor falan ama insanın inanası gelmiyor bir insan dünyaya getireceğine ☺️ Sağlıkla kavuşmamız dileğiyle 🙏🏻❤️
Tubabulat2018 Filizak canım kan akısını yavaslattigi icin önerilmiyor ama ben bazen kendimi sirt ustu yatarken buluyorum korkuyorum yani. Sen elinden geldigince yan yat.
Mr1517 Filizak sağım da ağrıyor artık sol tarafım da resmen 🤦🏻♀️ Kemiklerim falan ağrıyor bayağı , bazen bende sırt üstü yatıyorum sonra soluma dönüyorum 🙄
Nurecren Mr1517 Benimde iki tarafimda artik cok yoruldu 5 dk sırt ustu yatiyorum hemen sola dönüyorum 😞