Filizak 5.aya kadar yatılabilirmiş karın da çok çıkmadığından.aslında hemen bebeği etkilemiyormuş ama atar ve toplar damara baskı oluyormuş sırt üstü.bu da bizim ve dolayısıyla bebeğin kan akışını bir miktar azaltıyormuş,tansiyon düşürebiliyormuş.en iyisi sırtın arkasına yastık koyup çok hafif sağa sola dönmek veya tam dönük olarak yatmakmış.