kubram34 İnş bizde oralara kadar gelip sağlıkla kucAğımıza alırız herkesin bebeğini rAbbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
23Zumra MinikPrensesAnnesi aynen canım 38 haftada karpuz oluyoruz dün 12 den sonra da bal kabağı öldük 39 haftaligiz 😊
FSCMK Mervezngn 😂😂😁geçen hafta kabaktık bende kızlara bunu sormuştum bu bal kabağımı yemeklik kabakmı diye 😂çünkü yemeklik kabak olsa benim kızımın o haftalarda 840 gr dı bir kabak o grda mı geliyor 😂bence bal kabağı 🎃