FSCMK Mervezngn 😂😂😁geçen hafta kabaktık bende kızlara bunu sormuştum bu bal kabağımı yemeklik kabakmı diye 😂çünkü yemeklik kabak olsa benim kızımın o haftalarda 840 gr dı bir kabak o grda mı geliyor 😂bence bal kabağı 🎃
Mom72626 Dniiz ayy merak etme zaman çok çabuk geçiyor canım 😀🥰 bir bakmışsın haftalar geçmiş 🙏🏻🤭 ben de geçmez diyordum burda okurken ama geçiyormuş 🙄
Sayalcan Dniiz bende yolu yarıldım çok şükür. Heyecan artıyor her geçen gün 21+4 olmuşum an itibariyle 💃